onehappymoom Ne yapsam olmuyor burnum kuruyor nefes alırken çok canım acıyor sabah kalktığımda gece kanamış kurumuş oluyor nemlendirici de sürüyorum içine nafile varmı öneriniz kızlar ?
Sevilay_1 onehappymoom şuan aynı şeyi yaşıyorum nefes alamıyorum burnumu çeksem yutkunamıyoum aşırı derece sıcak basıyor bide valla kafayı yicem
onehappymoom teachervera genelde kışın gebelerde olurmuş doktorum öyle söyledi nemlendir dedi ama fayda etmiyor yarım saate kalmadan yine aynı
arastiricianne onehappymoom hametanın mavi kremi var kızlar onu deneyin yanık ve tahriş kremi lakin harika işe yarar burun konusunda
arastiricianne onehappymoom ama bi sorun hamilelikte kullsnılıyor mu die ben hamile değilken kullanıyordum çok iyi geliyordu
Fevehan onehappymoom peteklerin üzerine su dolu kap koyun petekler ortamdaki havayı kurutuyor maalesef.. birde serum fizyolojik iyi geliyor bana nefesimi açıyor benim, deneyin isterseniz.
onehappymoom Fevehan hepsinde suluk takılı zaten o bile fayda etmiyor doktor doğum yapınca geçer dedi ama daha 3 ay nasıl dayancam bilmiyorum uykular haram oldu
Smelt onehappymoom suluk içine oksliptus yağı damlatın ferahlatıyor az da olsa benim de öyleydi şu an geçti çok şükür
Fevehan onehappymoom doğru demiş hepimiz öyleyiz sanırım.. serum fizyolojik dene canım.. ben son ayımdayım geçen aylara göre daha iyi gibiyim ALLAH kolaylık versin 🤲🏻🌸
Nurkcy onehappymoom Ay benimde çok oluyor geceleri uyanıyordum tıkanıklıktan sabahlarıda hep kanamış oluyor.. ben hep yumuşak alçak yastıkta yatıyordum bi kaç gündür bi yastık daha koydum altına yüksek kalınca başım daha iyi uyanıyorum şimdi eskisine göre.. bide hava nemlendirici gerekiyormuş odaya.
onehappymoom Nurkcy zaten ev nemi iyi canım peteklerde suluk da var bende deneyeceğim yüksek yastık belki fayda eder
tugbacns onehappymoom eczaneden nazalnem burun spreyi alabilirsiniz burun içini bayağı nemlendiriyor ama hamilelikten olsa gerek benim de hep burnum tıkalı gibi