Kızlar ben de size doğum hikayemi yazayım benişim bugün oldu sabah spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti ilk önce damar yolu açtılar o baya canımı yaktı sonra önlüğü giydim ve ameliyathaneye doğru gittik aklımda bir ton soru vardı ya uyuşmazsam ya hissedersem ya şöyle olursa böyle olursa gibisinden korkuyordum
Ameliyathaneye girdiğimde ortamm soğuktu ve bacaklarım filan titremeye başladı tabi heyecandan dolayı
Neyse belden iğne yapcaz hiç anlamayacaksın dediler ve soğuk bir şey sürüp yaptılar gerçekten de öyle acı verici bir şey değildi
Sonra birden bacaklarıma sıcaklık indi ayak parmaklarımı kıpırtadamadım gerçekten kaskatı uyuşmuştum doktorum geldi
Dedim hemen başlamayın iyice uyuşayım filan tamam dediler
Sonra test ettiler hissediyor musun diye ayaklarıma dokundular ve hissetmedim
Sonra hemşire vardı bir tane sürekli elimi tutup be yaptıklarını söyledi sağolsun ondan güç aldım rahatladım sonra çok fazla zaman geçmeden karnına bastırcaz şimdi korkma dediler tamam dedim bastırdılar ve bebeği çıkardılar o sıra kusma geldi ve kustum maaalesef🙈sonra bebek doğdu yanıma verdiler o an zaten tarif edilemez çok duygusal güzeldi ağladık ilk görüşte 😍
Sonra bebeği götürdüler önce sonrada benim dikişlerimi diktiler ama tabi yine bir şey hissetmedim sonra yarım saat sonra ben de odama geldim ağrı kesici yaptılar bana yine ağrılarım oldu ama sürekli gelip yapıyorlar yarın kısmetse taburcu edecekler kızlar
Benim hikayemde böyleydi inşallah ağrılarım da geçer rahatlarız 🙏