Alpinannesi__ Erken doğum olmasından çok korkuyorum 🥹 günlerinde gelsinler bebişlerimiz inşallah sağlıkla bu mübarek gecede bizede dua edin 😔
323832 Alpinannesi__ son 68 de benden ama uygulamaya göre sezaryan olacağım için 15 16 gün önce olacağım daha az kaldi
nur_4434 Benimde son 75 🥹 hazırlıklar tam gaz devam ediyor. Rabbim sağlıkla, hayırla, vaktinde ve tabiii ki kolay bir şekilde doğurmayı nasip etsin. Bende çok endişeliyim erken doğma konusunda bir kaç gündür acaba kıyafetlerini yıkayıp ütülesem mi diyorum.
Alpinannesi__ nur_4434 bizim hala odamız hazır olmadığı için yıkama ütüleme kısmına geçemedim ama sanki her an gelecekmiş gibi 🥹
nur_4434 Alpinannesi__ bizimde tek dolabımız gelmedi. Gelir gelmez ütüleyip koyayım diyorum. Yoksa ya erken gelirse stresi beni bitirecek 😁 böyle diye diye de en sonunda erkenden zorla doğurtucaz bebişleri Allah korusuuunn🥹🤲🏻
Meribiri1 Son 78 benimde üç hafta daha çalışıp sonra izne ayrılacağım o zaman odası da gelirse yavaş yavaş yaparım . Bende bazen korkuyorum ya bayramda doğarsa diye doğumum Nisan sonu dedi doktor şimdilik bayramın ikinci günü ailem gelicek onlar gelmeden doğmaz inşallah diyorum da tabi önemli olan sağlıklı doğması
Zeynepx99 Alpinannesi__ bizimde 74 🥹 Rabbim hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 hepsi zamanında hayırlı bir şekilde gelsinler ❤️🥲
9ay10gun Alpinannesi__ benimde. Son 74🥺 ikinci sezeryan olacağı için biraz daha erken doğacak daha da az yani iki 🥰