Arkadaşlar merhaba, adetime 3 gün varken test sonucum böyleydi. https://www.hizliresim.com/dkucitz
Kanada’da yaşıyorum, adetim 1 hafta gecikmeden kan testi yapmıyorlar burda, şu an daha 1 gün gecikti. 2,5 ay önce 8 haftalıkken düşük yaptım. Şu an korkuyorum hamile miyim, dış gebelik ya da kimyasal gebelik vs olabilir mi diye. Testi tekrarladığımda da hep çift çizgi görüyorum. Hamile olduğumu düşünüyorum ama endişeliyim de,
Sizce nedir ne değildir?