Yazdıktan sonra uzun olduğunu fark ettim.Hakkınızı helal edin 🥰
Heyecandan uyuyamıyorum resmen.
15 Şubat kontrolüm vardı doktor çatı muayenesinde 2 cm açıklık var dedi.Bu arada 1 hafta öncesinde 1 cmdi ve sonrasında lekelenmem olmuştu.Her neyse son muayenenin gecesi makatımda gitmeyen bir sancı başladı lavaboya kendimi zor attım ishal olmuşum basurum çıktı öncesinde doktorun verdiği kremi sürdüm 15-20 dkya geçirirdi geçirmedi.Gece 4 gibi adet sancısı gibi sancıda eşlik etti buna ama çok düzensizdi.Beni en çok zorlayan makatımın içinde olan tarifsiz sancıydı.sabah 10 da zar zor uyumuşum uyandım saat 13.00 suları bir seyler yedim makatımın sancısı geçmiş regl sancısı yok mis :)
1 saat sonra idrar kaciriyorum sandim hemen pijamamı indirdim bir baktım yarım cay bardagi kadar bacagimdan bilegime bir sey akiyor hafif kanli suyum geliyor dedim.Duş aldım depend taktım dependde azicik islandi.Sudan 1 saat sonra kahverengi sumuksu bir sey geldi nisanimda geldi dedim oturdum sanci bekledim.5 saat oldu gelen giden yok hastaneye gittim.
Suyum patlamamis ama sizinti oluyormus.Acikligim 3 cm olmus , nst de sancı bildiginiz 0-20 arası ,yatis verdiler suni verecegiz fitil seklinde dediler.Dedim su an risk var mı belki kendi sancım gelir eve gitsem , git ama sabah 6 da gel dediler.Saat 20.30 gibi ciktim geldim eve meryem ana otumu koydum suya acildi bile :))
Yine makatima sanci giriyor cok degisik uyutmuyor , bir yandan suni sancı korkusu bir yandan heyecan.
Bir avazda doğururum insallah dualarınızı esirgemeyin 🙏🏻