Cbella pek bi bilgim yok üstte kalsın dıye yazıyorum. Ama strese girme pozıtıf ol bebek etkilenmesin. Bir şey olmaz Allahın izniyle. Bende nst deyken bı ara makına öttü durdu hemsireye dedım noluyor kalp atısı düşmüş bi ara ama normal dedı. Günümün dolmasına 2 gün kaldı doktorda hareketlerini takip et dediğinde bende tedirgin olmustum ama pozıtıf düşünüyorm süreklii. Sağlıkla alalım kucağımızaa inşallahhh 🤗