ZennureTemiz04 Kızlar 36+6da gittim 2,800gr dedi doktorum bebeğimin kilosuna biraz zorla kendini protein ağırlıklı beslen dedi zorluyorum kendimi çok mu düşük kilosu 😞
meliha_ozen55 ZennureTemiz04 çok da düşük değil aslında benim bebeğimi de çok iri diyo her gittiğimde her bebek aynı olucak diye bişey yok süt yoğurt kaşar et tavuk muz bu tarz yerseniz toplar kendini merak etmeyin 🙆♀️
Tugcecv ZennureTemiz04 bana cok düşük gibi gelmedi ya 4 hafta sonra doğsa 3ü rahatca gececek bebeğiniz
mysweetbabyy ZennureTemiz04 36+6 da dogum ysptim oglum 2800 dogdu geri filan değildi haftası ile uyumluydu ne bekliyor doktor 4 kilo doğurmanizi mi
elayaz_ ZennureTemiz04 haftanıza göre kilosu gayet iyi doğum yapana kadar 3 ü geçer zaten daha ne olsun bence hiç kafanıza takıcağınız bir durum yok
aogoya ZennureTemiz04 hiç kafanıza takmayın benim o kilo 38. Haftadaydı o zaman bile doktorum gayet iyi zayıf bir bebek olacak ama herkes 4-5 kilo bebe kdopracsk diye bişey yok