Nagihan5454 Karnımın direk içinde değil biraz altta hissediyorum top gibi yuvarlanıyor 🥹altta olmasının bir zararı varmı acaba 🥲
Mercan1994 Nagihan5454 yokmuş ben doktora sordum benimkide sanki şeyime vuruyor doktora sordum o da dedi ki rahim zaten aşağıda olan bişey normal dedi