Elifsimsek merhaba geçmiş olsun benim de eşi aşağıda 16. Haftadayım geçen hafta teşhis koyuldu progestan kullanıyorum ben de dikkat ediyorum . Benim kasıklarımda sancı çok oluyor özellikle bir şeye yorulunca daha şiddetleniyor. Erken doğum riskim de vardı en başından beri tetikler mi düzelir mi diye de stres yapıyorum 🥹 bu deprem olayları (başka şehirdeyim) beni çok etkiledi stres çok yaptım inşallah bir sıkıntı olmaz sağlıkla alırız