Elifsimsek başta keseyle ilgili sorunlar oluştu. Sonra plasenta aşağıdaydı yukarı çıktı Allaha şükür aynı zamanda da kanama alanları vardı. Başta bir riski yedik daha yeni yeni yakamdan düşüyor😂😂😂😂
Kanamam olduğu zaman ağrım oluyordu benim ama değişik bir ağrı var belimde.
Hiç yukarı çıkmadı mı plasentanız? Ben ayağa kalkmıyorum bildiğiniz hamileliğimin başından beri 😔 daha yeni yeni.