Elif-59 Hamilelikte tetanoz aşısı olmayan var mı? Birinci dozu hemşire geç aradığı için geç oldum, bu nedenle 2. Dozu olamadım ve sanırım sezaryen olacağım. Sıkıntılı bir durum olur mu sizce bu ?
123ipek- Elif-59 bir şey olmaz diğer ameliyatlarda hep tetanoz aşısı mı yapıyorlar sanki hiçbir şey yaptırmadan oluyoruz bitiyo aynı şey
Aybkeysllk Elif-59 bu aşı en çokta bağışıklık için önemliymiş.Ameliyat esnasında olacaklardan çok.Bebeğimize geçen antikorlar ve emzirme döneminde bebeği korumak için.Doktorumun ve sağlık ocağında çalışanların da 2 doz aşının da kesinlikle yapılması yönünde.
Elif-59 Aybkeysllk tek doz olabildim artık 2. Doz aşının yapılamayacağı dönemdeyim bebek için riskli haftalar dedi doktorum son haftalardayım 😕 sorun yaşamam umarım
Lilyumfokimum Önceden de aşın varsa Tek dozu yaptırdıysan yeterli olur kanaatindeyim. Bana doktorum tek doz önerdi ben onu aşı bulamadığım için yaptırmadım. İnşallah bir sorun olmaz.
Senaykork Elif-59 sezeryan olucaksan vurul bnce, benimki normal doğum olduğu halde vuruldum , cunki cocugu sütünüz olursa emzircez bağışıklık kazanması lazım. Ama vuruldugun aşının son kullanma tarihine bak toplatilanlar olmasin
Seyma0323 Canım ben yurtdışında doğduğum için hiç tetanoz aşısı olmamıştım. (şu an Türkiye de yaşıyorum) bende sadece 1 doz oldum ve sezeryan oldum hiç bir sıkıntı yaşamadık bebeğim 2.5 aylık
Momdiary Ben 2 gün önce sağlık ocağında tek doz aşı oldum. 2019da bir aşı olmustum çünkü. O yüzden bir daha yaptırmama gerek yokmus