Sibelalper Merhaba arkadaslar ben bebegimin hareketlerini hissetmiyorum yada cok nadir hissediyorum gecen hafta doktora gittim bebek hareket etmiyor diye ultrasonda cilginlar gibi oynuyordu karnimda bebegim:) fakat ben hissetmiyorum sizde de varmi budurum
Sibelalper uraz_ve_annesi- aslinda kilolu biride degildim gebelikten once. tabi suan biraz kilo aldim ama…
Sibelalper Aslibh a Aslibh bir paket cikolata yedim simdj ama harekt etmiyor yada yine ben hissetmiyorum:(. Bir de az once bir flim izledim cok duygulandim agladim baya acaba oda etki ediyormu hareket etmesini
Tkckvci Ayy bende istiyorum hissetmek ama ilk gebeliğim 18+5 şu an. Ufak ufak seyirme var sadece normal mi
Elif-59 Tkckvci ben de seyirmeleri 20. Haftada hissetmiştim. Sonrasında gittikçe artıyor merak etmeyin.
Sibelalper Tkckvci benimde ilk gebeligim ilk tekmesini 19haftamda hisstmistim ayy cok degisik bir duyguydu aglamistim epey falan😄
Tkckvci Sibelalper ben seyirince bile gözlerim doluyor aglamaniz çok normal ahh analık delilik gibi 😂😂
Kkubra91aktas Sibelalper bende 28 haftalık hamileyim bebek ultrason da uyuyor görmüyordum yüzünü kapalı tutuyordu ☺️ çikolata yedim doktora söyledim çikolata yenildiğin de bebeğe komut vermiyorsunuz dedi 😂😂 bende öyle biliyordum 😂 bazen anne uyuduğun da daha çok hareket ediyorlar gündüzleri bizler hareketli olduğumuz için 🥰 birde sol tarafına yat canım göbüşünü sev bebeğinle konuş ❤️
anapanda12 Sibelalper içe dönük oldukları zaman hissedilmiyor çok normaldir endişe etme 30. haftaya kadar bile çok dengesiz bebek hareketleri bi çok coşkulu geçer bi sakin içinizi ferah tutun