Hilal2901 bende tüm aylık kontrollerimi Marmara da yaptım 34 haftaya giriyorum doğumumu özel düşünüyorum ama, ilk olacağı içinde belki bi tedirginim araştırma hastanelerinden çok öğrenci geliyor gidiyor hani sezeryan olsa bi nevi ama ne olacağına belli değil diye. Kararım etrafıma sormam la medipol olacak sanırım doktor bilgim yok gitmediğim için Allah merhametli insanlar çıkarsın herkesin karşısına 🫢☺️