Kızlar iyi akşamlar son adet tarihim 17 ocak programa göre 4+2 yim ama beta 14 şubatta verdim 108 di bugün verdim 165 çıktı tam olarak yükselmemiş doktorda olanaklardan düşükten falan bahsettin böyle olup artan var mı değeri ayrıca ben çok erken kan verdim farkettim regl günüm bile yarın öyle düşünün lütfen görüşlerinizi bekliyorum 🙏🏼