Merhabalar cevat bayrak hakkında ve rahim filmi hakkında bilgi verir misnz? Hiç çektirmedim nasıl bişey bilmiyorum. Eşimle cocuk istiyoruz 5-6 aydır deniyoruz daha tutmadı bütün testleri yaptırdık bende de eşimde de hiçbi sorun yok Allaha şükür 🤲🏻 fakat bu ayda tutmadı bende burda hep rahim filmi cektirdim o ay hamile kaldım diye okuyorum sizce cektirmeli miyim? Biraz bilgi verir misnz lütfen ☺️ ve bu doktoru okudum bi kaç kere burda ne yapacagımı sasırdım