Merhaba kızlar, 38+4 günlük hamileyim su son bi kaç kontrole gitmemde bacak boyunun 1 ay geriden geldiği söylendi, birinde doktor hersey normal dedi sonra ki 2 doktor da kısa bacağı dedi . Hamileliğimi geç öğrendiğim için tarama testlerini ve ayrıntılı ultrasonu yaptiramadim. Moralim çok bozuk yaklaşık 2 buçuk aydır ne yapacağımı şaşırdım