Smyraa Kubranazli 2019 oğluma hamileyken de gittim Seval Pata. Şimdi kızım olacak inşallh yine kendisine gittim memnunum çok. Benim için enerji moral çpk önemli. Güleryüzlü ve rahatlatıcı bi doktor. 🌸🥰
Kubranazli Smyraa normal dogum mu yaptınız sezeryan mı ? Bende evrim hocaya gidiyorum suan oda cok tatlı güler yüzlü bir doktor 😌
Smyraa Kubranazli evet normaldi. Şimdi de bir aksilik çıkmazsa normal bekliyoruz ama 39+1 oldum bizim kızda tık yok☹️
cewriye Kubranazli sizin süreç nasıldı acaba evrim hoca ile ilerlediniz sanırım memnun kaldınız mı acaba? Normal doğumu destekliyor mu