esr_snr Merhaba oglan anneleriii, isim olarak ne düsündünüz? 😊 Biz oglumuza Allah nasip ederse Ömer ismini koymayi düsünüyoruz 💙 Hz Ömer gibi adaletli olsun InsâAllah 🤲🏼
Aslibh esr_snr 9+4 oldum daha once 2 dusugum oldu perde ameliyati oldum 6 ay once ondan dolayi sanirim cok titizleniyorum tum isimlere
esr_snr Aslibh InsâAllah bebeginizi saglikla kucaginiza alirsiniz 🤲🏼 Benimde 2 bucuk yasinda bir kizim var, gecen sene düsük yaptim bende, simdi 21+3 olduk çok sükür birde oglumuz olcak Allah nasip ederse 💙