Sigortaniz veya eşinizin sigortası varsa dogum hersey ücretsiz ilk dogumum spinal sezeryan orda gerçekleşti memnun kaldım. Simdi 1 hafta sonra tekrar dogumum var yine oraya gidiyorum ilgileri iyi bence ben bi sıkıntı yaşamadım refakatçi 1 kişi aliyolar oda sadece kadin olmak şartıyla eşiniz dogumdan sonra 10 dakika sizi bebegi gormesi için izni var onun dışında çıkarıyorlar. Ben korona zamanı hastanede yattığım için ziyaretçi alınmıyodu ama simdi ziyaretçilere açılmış galiba gunde 2 saat bi saati öğlen bi saati akşam ziyaretçi girebiliyor odalara. Sadece cok naz yapmamak lazım zaman asabilesjyor hemşire ebeler. O kadar kalabalıktalar hastalarla uğraşmaktan onlarada bisey diyemiyorum o yüzden