gggb 27+3 deyim bebeğimde biraz kilolu açıkçası normal doğum istemiyorum bu iki sezeryan arasındaki iyi kötü farklar nelerdir tecrübeli anneler 🫠
Gulnur gggb ben spinal tercih etmiştim ilk dogumumda aslında tıbben çok rahat bı uygulama sadece psikolojik olarak ben çok zorlandım tekrar spinal istiyorum ama nasıl olcak bilmiyorum
Burcu1101 Ben spinal sezeryan oldum bi zararını görmedim fakat nabzım çok düşmüştü o biraz kötü etkiledi beni dünde 2.doğumum için anestezi uzmanı ile görüştüm tam uyusam nasıl olur dedim spinal sezeryan daha avantajlı daha az riskli dedi spinal olacağım yine