Merhaba canım happy mom anneleri ve anne adayları💕
Uzun zamandır güzel annelerimizin doğum hikayelerini okuyup inşallah bir gün bende yazacağım diyordum o gün bugünmüş, çok şükür.. 🥹
05.02.2023 tarihinde 41+0 olarak hastaneye yatışım yapıldı ama hiç açılmam yoktu maalesef doktorum artık doğumun başlatılması gerektiğini söyledi ve bana alttan bir fitil taktı fitil dediği aslında rahim bölgesinin alt kısmına içten yerleştirilen bir kağıttı ama inanın çok can yakıcı bir şeydi suni sancı niyetine verdiler o fitili sabah saat 10 gibi takıldı 12 ye doğru artık sancıdan duramayacak duruma gelmiştim ama bu tabi ki daha başlangıçtı :/
Açılmam olsun diye yürümeye çalıştım ama kendimden geçmiştim artık 40 dakikada bir NST ye bağlanıyordum sancılarım iyice yükselmişti ama maalesef halâ açılmam yoktu 2 saatte bir alttan muayene oluyordum saat akşam 8 de 1 cm ancak açılmam olmuştu hem ağrıdan duramıyordum hem açılmam olmuyordu artık beni sezaryene alın diye yalvarıyordum ama nafile.. 1 saat sonra istifra ettim yataktan kalkamıyordum ağrıdan ve aşırı terlemeye başlayıp ishal oldum saat 11 gibi nişanım geldi 12 de kanamam iyice artmıştı regl gibi kanamam vardı ama açıklığım halâ 1 cm di eşime belimi ovması için yalvarıyordum belim ovuldukça rahatlıyordum ama inanın çok sancı çektim saat 2 de bir anda tuvalete çıkma hissi geldi ağır bir şekilde eşim beni tuvalete götürdü ama daha tuvalete oturmadan tuvaletim kaçtı yatağa tekrar uzandım bir anda çığlık attım apar topar doktoru çağırdılar hemen alttan muayene edildim doktorum şaşkın bir şekilde 10 cm açıklığım olduğunu bebeğin gelmek üzere olduğunu söyledi kayınvalidemin başımda baya ağladığını ve hadi kızım sona geldik dayan diye aşırı destek olduğunu hatırlıyorum koşa koşa doğumhaneye alındım ıkınma hissim geldikçe nefesimi tutup ıkındım ufak bir kesi atıldı saat 02.14 gibi doğumhaneye alınmıştım tam 3.ıkınmamda saat 02.38 de oğlum suyuyla beraber geldi çok şükür çok kolay oldu 🙏 o anı asla unutamıyorum o bebek çıkınca gelen rahatlama hissi, bütün ağrılarımın bir anda geçmesi, bebeğimi ilk gördüğüm an.. inanın her şeye bedel bir durum görür görmez aşık oldum küçük beye😻 Allahım bu durumu isteyen bekleyen herkese kolaylıkla nasip etsin inşaAllah❤️
Bir kaç küçük dikişim atıldı yaklaşık 2 saat doğumhanede durdum ten teması ilk kontroller yapıldı ve odamıza çıktık şimdi 11 günlüğüz ve ancak doğum hikayemizi yazabildik 😅
Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın.🤍
Ülkemizde yaşanan deprem felaketi hepimizi derinden sarstı ölenlerimize Allahtan rahmet, yaralılarımıza acil şifa, geride kalanlara bolca sabır diliyorum. İnşallah rabbim bir kez daha böyle bir felaket yaşatmaz bizlere. 🙏