Merhabalar öncelikle..
07.02.2023 tarihinde saat 11.30 da yatisim yapıldı. Öncesi hazırlıklar nst ye bağlandım. Damar yolu açıldı. Sonrasında eşim ablam falan odayı süslemeye başladı. Saat 13.40 da artık ameliyathaneye gitmek için hazırlandım. Bir hemşire ve hasta bakıcı refakat ettiler. Çok duygusal bir andı benim için. Eşim yanimdaydi ailem arkamda. Ameliyathaneye girdim. Orada bekleme odasında 10 dk kadar bekledim. Sonrasında ameliyathaneye alındım. Önce ameliyat masasına aldılar beni. Bir müddet sonra anestezi doktoru geldi. Ve beni ameliyat masasında ayaklarım aşağıya sarkık bir şekilde oturttu. Omuzlarımdan hasta bakıcı bastırdı. Ve çenem gogsumdeydi. Hiç kıpırdamadim. İğne girerken az biraz acı hissediyorsunuz hiç acımadı diyemem. Sonrasında ilaç enjekte ediyorlar ve bir sıcaklık oluşuyor ve ayaklarını hissetmiyorsun. Sondayi uyustuktan sonra taktılar. Daha sonra ameliyat başladı. Bebeğim yukardan inmiyordu biraz bastirdilar bunları hissettim. Ancak bebeğin sesini duyduktan sonra her şey bir masal gibi geliyor. Bebeğim doğar doğmaz yanıma geldi. Emzirdim. 14.31 de kucağıma almıştım. Yarım saat dikislerim sürdü. O sırada bana sakinleştirici yaptılar çünkü biraz kötü oldum. Sakinlestiriciyle uyumuşum. 15 dk sonra uyandım. Ve yatağıma alındım. Odama gitmek üzere. Bebeğimi yanıma verdiler öyle odama gittim. Sonrasında kum torbası dikislerimin üzerindeydi zaten. Bir kaç saat sonra kaldırdılar. Sürekli serum ağrı kesici yaptılar o yüzden çok ağrı çekmedim. 6 saat sonra ayağa kalktım. Karşı baktığın sürece miden bulanmıyor. Kan akışı için bir kaç kez karnıma bastirdilar. Acı degil ama değişik bir his oluyor. Zaten dikiş yerinizi hissetmiyorsunuz. Benim eve geldikten sonra dikislerim ödem yapti. Şuan onunla uğraşıyorum. Yoksa doğum sürecinde olumsuz bir şey yaşamadım. Bebeğim kucağımda. En kısa sürede iyilesmeyi bekliyorum. Hepinizden dua beklerim. Allah tüm hamilelerin yardımcısı olsun 🙏