Merhabalar. Kızlar biliyorsunuz 11 gün önce maalesef meydana gelen depremi. Bende Gaziantep Nizip ilçesinde yaşıyorum ve o depremi, ölüm korkusunu, eşime anneme kardeşlerime bişey olacak korkusunu bizzat bende yaşadım. Çok şükür en hasarsız çıkan ilçelerden birisi biziz. Deprem anında 37 haftalık hamileydim. Deprem sonrası kaç gün araba içerisinde kaldık. Sonra bi tanıdığımızın güvenli evi vardı iki günde orada kaldık ama hem depremi yaşamanın korkusu, daha sonra arabada ve bi başkasının evinde kalma sıkıntısı stresi, en sonda da bu karışıklıkta bebeğim doğarsa ne olacak kaygısı yüzünden depremden 5 gün sonra gece yarısı sancım tuttu. Ben ilçedeydim ve doktorum Gaziantep merkezdeydi. Doğum sancısı mı emin olamadığımız için başta Nizip devlet hastanesine uğradık. Bana ebe çatı muayenesi ve nst yaptı. Doğum yeni başlamış ve 2 cm açıklık var dedi. Ama çatın çok dar kasıyorsun dedi. Daha sonra kadın doğum doktoruna gözüktük. Adam resmen sinirimi bozdu başta oraya uğradık asıl doktoruna gitmedim diye bana cani anne muamelesi yaptı. O da çatı muayenesi yaptı stresten orada da kasmışım. Daha sonra ultrasona vurdu 38 haftalık bebeğime 36 haftalık dedi. Eğer 38 haftalıksa bu bebek sorunlu deyip beni ve eşimi kaygılandırdı resmen ve bizde sinirlenip hemen Gaziantep medical parktaki doktorumuza gittik. Orası da çatın çok dar böyle yapamazsın deyince sezeryan doğuma karar verdik ve hemen sezeryana alındım. Veeee beklenen an geldi. 10.03.2023 07:35 bebeğimin ağlama sesini duydum. Hemen gelip koklattılar. Dedim işte şimdi dünya bana cennet🥰 Ama o kadar karışık durum ki kucağıma aldığıma sevinemiyorum çünkü benimle aynı depremi yaşayan hamileler anneler bebeklerini kaybetti, sağ kurtulan bebekler annelerimi kaybetti, nasıl sevineyim ki… Ve daha kötüsü ben o hastanede başta dedemi sonra babamı en sonda bi akrabamızı kaybettik. Bende o hastaneye hep öleceğim kaygısıyla giriyordum. Neden başka yere gitmiyordun diyeceksenizde doktorum Elçin Hanımdan o kadar memnunum ki başka yere gitmek içimden gelmiyordu. 😒 Rabbime binlerce hamdolsun olsun ki çok şükür 6 gündür bebeğim yanımda. Darısı tüm anne olmak isteyenlerin başına. Rabbim kimseye evladının acısını göstermesin🙏Teşekkür ederim dinlediğiniz için💕