Bende 32+6 haftalığım 2 gün önce doktor karın kısmımda sancı olduğunu söyledi alt muayeneye aldı açılma yok vajinayla bebek arasındaki mesafe de iyi dedi ya zayıflıktan ya da derin ince ondan olabilir sancın dedi daha önce bu gibi şeyle karşılaşan oldu mu değişik merak ettim ilk hamileliğim bi de kilo da aldım yani zayıflıktan olmamalı açıklayabilecek olan var mı