Bende ilk gebeliğimde seninle aynı haftalarda bunu yaşadım. Uzun bi süre kendime gelemedim ama erken ama geç bunda bi hayır olduğunu anlıycaksıj benim gibi 🌸🙏 çünkü eğer bebekte anomali olmasaydı bu yaşanmıycaktı inan senin için onun işin hayırlısı bu olduğu için oldu. Ben biraz ağır atlatmıştım çünkü öğrendiğim ilk andan itibaren bişeyler almaya bile başlamıştım aslında bunlar şimdi düşününce benim düşüncem yanlış ve erken geliyor. Şimdi ikinci gebeliğim çok daha soğukkanlı ve sakin ilerliyorum ve böylesi bana çok daha iyi geliyor. Allahım sana da nasip edicek. Ben kürtajdan 3 ay sonra tekrar hamile kaldım zaten haftalarımız erken ya çok beklemeyebilirsin ben bikaç doktora gittim sen yinede sor ve mutlaka test yaptırmanı öneririm. Genelde üç düşünten sonra yapıyolar ama ben bile bile aynı şeyleri yaşamak istemediğim için testler yaptırdım ve kan pıhtılaşmam çıktı iyikide yaptırmısım çünkü aynı şeyi yaşıycamtım. Kan pıhtılaşma sorunu olan anne adayları istedikleri kadar gebe kalsın, vücut onu kan pıhtısı sanıp düşürüyor.. Hayırlısıyla Allah tez zamanda nasip etsin kuzum dua edicem 🌸🙏