Hazalyerlikayaa İlk kontrolde takip amaçlı yapılıyor normal yani. Bir çok değere ve hastalığa bakıyorlar. Ben de hastaneye ilk gittiğimde 8 tüp kan vermiştim sonrasında 3′e düştü. Hepatit, hiv vb. hastalıklardan tutun kan değerlerine, vitaminlerinize bakılıyor. Korkulacak bir şey yok 🙂