gulsumd1 Merhaba iyi akşamlar bebeğin hareketlerini yatarken hissetmem normal mi 2 gün önce sürekli hissediyordum 2 gündür yatınca hissediyorum
Betulakarr gulsumd1 ayaktayken çok hissedilmiyor uzaninca daha çok hissediliyor herhangi bir sorun yok yani kuzum bir kac hafta icinde daha güçlü daha güzel hissediliyor 🥰
Likayolcusu gulsumd1 çok normal bazen ayaktaykende hareket ediyorlar ama o an ki meşguliyetten fark edilmiyor bende hareketsiz kalınca bazen his edebiliyorum 18+6 haftalığız biz