Aslibh Kizlar bana acil cok cok iyi bir doktor lazim oncesen ozele gittim her dakika dogum vardi 1 deki randevuma 7 de girdigimi biliyorum bildiginiz varsa ozel ya da devlet
ozgebyrkl Ben memlekete gelene kadar medicalpointte emire oğuz orhana gittim çok memnunum. Hala telefon edince bile cevap veriyor sorularıma
Aslibh ozgebyrkl ya bende ona gittim cok severim kendisini ama randevu saatim hep 4 5 saat ileeledikce stres oluyorum
ozgebyrkl Aslibh allah allan bana hiç öyle denk gelmedi hep cumartesi günleri gitmiştim en fazla yarım saat beklemişimdir
Aslibh ozgebyrkl yok canim ilk 2 dusugum vardi kurtajimida o yapti sagolsun ama cok bekledigim zaman oldu insallah hic rasr gelmessiniz acil doguma
ozgebyrkl Aslibh Anladım, ben şuan başka şehirde olduğum için gidemiyorum ama dünyada çağlar hocaya da iyi demişlerdi. Sadece cumartesi randevu bulamadığım için emireye gitmiştim ben de
Hayriye1234 Belinay_AliEge ben de ona başladım çok ilgili çok sevdim enerjisi de çok iyi. Hastaları da tek tek alıyor. Doğumu da orda yapıcam inşallah. Sezaryeni de iyi diyorlar
Aslibh Tuana34 3sene once medikalparkta olmustim 2.500 verdim suan ne kadar bilmiyorum ama yarim.saat 1 saat icinde kalktim 40 mgune yakin ara ara kanamam oldu sonra regl oldum