Merhabalar arkadaşlar ademinin üzerinde 4-5 gün geçti kacgundur cok hastaydım hastaneye acile gittim hamile oldgmu bilmiyordum bas omuz sırt agrım vardı bogaz ağrısı falan bana kas gevsetici ım enjeksiyon igne yaptılar yani sonra test yaptım bugun hamileymişim acaba bebeğe zarar gelirmi henüz doktora gitmedim