tgcearici Benim hesabıma göre 12+1de gittim ultrasonda göre 12+6 çıktı ama cinsiyet söylemedi doktor yanılma payı çok yuksek oluyor diye ben bacak arasında bir şey görmedim ama bilemiyorum ilerde olgunlaşıp da erkek çıkar mı
Busimss tgcearici 11+5 im bende suan nasipse gittiğimizde 12+3 olmuş olacağım bir tahmin yaparız demişti doktorum gösterirse eğer.
Nisa46 tgcearici Bana 12+0 bacak arası dolu dedi bilmiyorum bacak arası dolu gözüküp kız çıkan varmı😁
annesininkelegi @"Beyzanurr53 cinsiyetiniz ne acaba merak ediyorum kız ise erken öğrenebiliyor muyuz diye😅😍
TugSozTan 11de sadece tahmin kesin değil daha ödemli bebek kız gibi dedi 15te kız dedi fetal dna sonucu ile kız olduğu %100 netleşti 🌸
tgcearici [silindi] ya ne güzel hayırla kucağına almak nasip olsun inşallah❤️ ultrasona göre 12+6 bacak arasında bir şey görmedim aslında ama doktor sonradan yanılma olmasın diye 16da söyleyim dedi öyle deyince tahminini de sormadım
annesininkelegi feyzatanis34 ben dayanamayıp gittim %80 ihtimal verdi gördük aslında bacak arasını ama haftaya yine gideceğim. 🥰