Merhabalar , öncelikle gecmiş olsun. Ben varım 👋 Rahim filmimde polipten şüphelenilmiş rapora yazılmış. Raporla birlikte doktoruma gittigimde ultrasonda da dogrulandı . Sizinkinden de küçük hem de 0.5 cm idi benimki ;) Ama doktorumun dedigi şuydu ; polipin rahminde bebegin tutunabilecegi bir yerde , kesin engeldir diyemem ama şansımızı düşürür . Ayrıca polip ile hamile kalman halinde bazen kanama veya düşüğe de neden olabilir risk almayalım bunun ilaçla tedavisi yok bugün veya ileride alınacak dedi . Ben de kendisine dinledim histeroskopi oldum adetken gitmistim hemen adet bitimine randevu vermisti galiba tam emin degilim 🙄