1Gunes Kızlar 28 haftada dogum pozisyonunu almıştı bebeğim her ultrasonda da doğum pozisyonuda ama diğer zamanlar sürekli dönüyor kasıklarımda doğum belirtisine dair bisey Yok 🤷♀️ Kanala girme gibi bişeyde yok 🤷♀️
Babykalamar 1Gunes nasil donuyor kuzum benim 33 den beri dogum pozisyonunda 33 den beri ayaklari hep goguslerimin altinda hissediyorum donmedi hic
Betulyyy 1Gunes Aynısından bende de var normalde doğum pozisyonundaydı ama dün kontrolde tekrar yan döndüğünü gördük. Bugün 38 e girdik bakalım ne olacak 🤷♀️
Rumeysa6115 1Gunes balım oluyor oyle aynısı bende de var. Bizde de doğuma dair belirti yok bakalım nolacak yarın kontrolümüz var ne dicek doktorumuz sabırsızlıkla bekliyorum 🥺🤭
1Gunes pheobebuffay bilmiyorum doğum pozisyonunda ama bi belirti yok doğuma dair neler yapmam lazım kanala girsin diye bilemiyorum da 🤷♀️
pheobebuffay 1Gunes doktor bana sadece yürüyüş yap dedi ama ben yerleri elimle siliyorum çömelip kalkıyorum bir de normalde namaz kılıyorum bilmiyorum bu da faydalı oluyor mudur cumartesi kontrol var bakalım ne durumda ayrıca şu aktivating labour hareketleri var sanırım onları denicem
Rumeysa6115 pheobebuffay o hareketi deneyen arkadaşlarım var iki üc sefer yapmakla doğumu tetikliyormuş hazır hissettiğimde bende düşünüyorum 🤔
1Gunes Babykalamar kız benim ki hep donuyor ya anlamadım doğum seklini alıyor ama kanala girmiyor bende bilmiyorum.
1Gunes tubi94 bende bilmiyorum ya neler yapsak ki araştıralım burada da okuyorum kesin açıklık sağlayacak hareketler lazım bize.
Babykalamar 1Gunes kanala girip Girmediginiz bende bilmiyorum kuzum doktorum en son bise dememisti. Ama dogum pozisyonunda oldugunu biliyorum kafasi hep vajinamda ayaklar hep yukarda. Sende bu degisiyormu?
1Gunes Babykalamar evet kuzum 28 haftadan bu yana hep doğum pozisyonunda baş aşağı ultrasonlarda falan ama kasıklarına döndüğü de oluyo yani kanala nasıl girecek bilemedim
Babykalamar 1Gunes belki hissettigin kasiklardaki kafasi elleridir kuzum. Bazen bende kasiklarimda hissediyorum ama elleri parmakliyomus gibi bi his oluyo