Ben 3. Aydan sonra kullandım. Çok sevdim gerçekten çok güzel nemlendirici etkisi var. Sürüp 5 dk bekleyip kıyafetimi giyerdim. Bazen vaktim yoksa direk giyerdim üstüne.
Yalnız bir şişe bitirdim. 7. Aydan sonra bıraktım hicbirsey yapmadım Şuan 9. Aydayım. 39+3 olduk henüz hiç çatlama olmadı. Doktorum yapısal böyle şeyler bazıları birsürü şey yapıyor çatlıyor, bazıları hicbirsey yapmıyor sıfır çatlak. Benim annemde hiç çatlak yok mesela. Şu ana kadar bende de olmadı. Son haftalardayım inşallah da olmaz🙏🏼😚