Perikiziii aa bende kasımda oldum kimyasal bu ay hamile kaldım düşün geçen ay çatlatma iğnesi denedik olmadı ille Allah verecek canım dua et umudunu kesince yettim diyor ben bu ay hiç ama hiç gebelik düşünmedim ilişkiye girerken bile bebek vardı aklımda sonra bunay düşünmedim akışına bıraktım oldu akılda bitirmek en önemlisi ve ben pcosluyum