Betulakarr bende bir doz tetenoz oldumda, hepatit b ilk hamileligimde benimde sonucum bu değere yakın çıkmıştı doktorum hepatit b aşısı olmamı istedi, sağlık ocağında olmuştum.
Şimdi 2 ciye hamileyim bagisikligim çıktı o yüzden doktor asi istemedi.
Bazen doktorun insiyatifine bağlı canim