Kızlar bu sefer farklı bi konuyla geldim, bi arkadasım kreste calısıyor hersey usulsuz, kayıtsız illagel.. şikayet etmek ıstıyorum arkadasım engel oluyor ama gördüklerime kayıtsız kalamıyorm onca cocugun hakkına giriyor göz göre göre 🤦🏻♀️ daha oncesinde denetime takıldı 100bin lira ceza kesilmiş. Nereye sikayet edebilirim bu kreş i akıl verirmsnz ..