Ebrarobusra Benim bildiğim 30 yaş altı daha kolay gebe kalınıyor. Hele hele 19-20 li yaşlar. Yumurtalıklar daha çalışkan oluyormuş 20li yaşlarda. Yaş ilerledikçe yumurtalıklar tembelleşiyormuş öyle okumuştum bir yerde. 30 yaş üstü hamile kalamaz değil ama hemen olma olasığı düşükmüş. Yaş ile ilgili olduğunu bende düşünmüyorum. Özel hastanede iyi bir doktora gitsin daha Detaylı bir muayene olursa nedeni ortaya çıkar. Devlette daha erken deyip geri gönderiyorlar (onlara ne ise)