ozlemabdullah mesela 2 ay yarı zamanlı çalıştık diyelim sonra devam edersek çalışmaya süt iznimi kullanabiliyor muyuz yine ? İlk 6 ay 3 saat süt izni var ya. Ben yarı zamanlı calısma hakkım bitince süt iznimi kullanıp calısabiliyor muyum ? Yoksa süt izni hakkı ölüyor mu