Bircandeniz Merhaba doğum için ikramlık çikolata aldınız veya yaptırdınız mı önerebileceğiniz bir marka var mı?
Hanife61 Bircandeniz yaptırdım çikolata deposundan inan o kadar lezzetli ki 100 tane ysptprdım yiye yiye 90 kalmıştır 😂
Bircandeniz Bende melodiden almayı düşünüyorum ama yinede diğer markalar hakkında bilgim olsun istedim teşekkürler