İyi akşamlar kızlar. Nasılsınız. İlk hamileliğimde böyle bir şey yaşamadığım için bilgim yok. Şuan 35haftalık hamileyim. Kızımın gelişimi baya önde. Ve tansiyon ve protein kaçağı yüzünden yarış verildi. Düşmezse hemen alıyorlar mı doğuma. bilgisi olan var mı.