hayallliiim Arkadaşlar normal doğum için en fazla ne kadar bekliyor doktorlar 40+0 olduk ara ara sancı var ama doğum sancısı denen sancı yok malesef kaçıncı haftaya kadar bekletiyor doktorlar normalde ve 40 dan sonra normal doğum yapan oldumu
Ozlkr11 hayallliiim 40+3 de doğum yaptım ama kendi sancılarımla. 40 üstü olduğunuz için yatışınızı yapmaları lazım sanırım ben sancılarla gittim ama açılmam olmadığı için kağıt imzalayıp çıktım 40 ın üstü olunca yatırıyoruz bi günde de doğbilrisin bi hafta sonrada orasını biz bilmeyiz Allah bilir dediler sonra suyum geldiği sancılarım sıklaştığı için tekrar hastaneye gittim 🤷🏻♀️