birannebirfurki 37+1 oldum ama sanki hiç doğmıycak gibi hissediyorum oğlum 31+3te doğmuştu bu seferki uzun sürünce çok uzun gibi geldi karnımda hiç düşmedi içerden çıkmıycak mı ne 😂
pnar-06 birannebirfurki 38+3 bende öyle düşünüyorum karnım aşağı düştü aslında ama gelen giden yok hala