bugün sonuçlarımı öğrenmeye gitim risk biraz düşük çıkmış dedi doktor iyimi deyilmi bilmiyorum ikinci testi yaptirmami soyledi isteğe göre yapiyorlarmis bebekten sıvımı ne alacaklarmis esim yok diyor bende istemiyorum yapmayi sizlerin nasil gecti 2li test kizlar