Busrademiir ben de Fatoş hanıma gidiyorum gayet de memnunum aynı şekilde bende her seferinde telefon numarası istemeyi unuttum ama ben de alabilir miyim rica etsem 33 haftalığım çünkü şu an bazen kasılmalarım geldiğinde anlayamıyorum en azından sormuş olurum