Bende 40+0 dayım nst sancım çıkmıyor , bugün kontrol var devlet hastanesine gidiyorum doktorum artık acilden takip edileceğimi söyledi bakalım bugün en diyecekler şuana kadar açılmama hiç bakılması doktorum bebeğiin kanala girdiğini söyledi ağrılarım var ama sancı değil doğuma dair bir belirti yok Nisan felanda gelmedi