OlgaArslan Rums ilk başlarda bende de oluyodu canım doktora sorduğumda normal demişti ama sen yine de doktoruna mutlaka söyle ihmal etme derim
HanifeOkutan Normal olduğunu söyledi doktorum, hamilelikte 14. Haftadan sonra vücutta kan artışı olduğu için ara sıra olabilir normaldir dedi. Çok olursa sürekli ve şiddetli olursa doktoruna başvurmalısın🙏🏻
gizemmm Bende de burun kanaması oldu ilk zamanlar arada bir diş eti kanaması yaşıyorum şimdi de 37. Haftadayım