Hareketvakti Kızlar sezaryen dikişinin hemen üstü sizinde sert mi bir hafta oldu doğum yapalı bilemedim böyle sert miydi ? Daha önce korkup çok dokunmadım da şimdi sert gibi geliyor 😕
Tugce0526 Hareketvakti doktora kontrole gittin mi acaba sezeryandan snraki kontrole bnm orda fark ettiler su toplamış demişti doktor antibiyotik verdi
Minigim--2 Hareketvakti ilk zamanlar öyle hissediceksiniz daha sonra karnınızı o tarafalarina dokunduğunuz da hissizlesmis gibi sanicaksiniz o his 7 sene boyunca sürüyormuş
myangelson Hareketvakti derinin altında bı şişlik varsa normal canım zamanla düzeliyor benim 7 ay oldu hala sertlik var biraz
Hareketvakti Tugce0526 ben dün gittim ama bir şey demedi fark etmedi mi acaba su olunca şişlik çok muydu ? Bebeği emzirirken kucağıma alıyorum baskı yapıyor zararı mı oldu acaba 😕
Tugce0526 Hareketvakti yok öyle aman aman bi şişlik yoktu benmkinde ben fark etmedim bile doktorum muayene ettiğinde fark etti ben eve gelince baktım böyle hafif top top şişlikler vardı ondada antibiyotikle geçmişti
1melekannesiii Hareketvakti Hemşireyim canım ben, dikiş bölgesinde kaşıntı kızarıklık yoksa endişe etmene gerek yok muhtemelen dikiş tutmaya başladığı için sertleşmiştir
Hareketvakti SebnemRasit evet dokundum karnım çok yumuşak ama dikiş yeri sert görünürde bir şey de yok o yüzden bilemedim
Lazz61 Hareketvakti o sertlik hep kalacak kuzum. Sezeryan çizgin ( kesin ) diğer yerinden daha sert daha gergin olacak. Hatta 6 ay 1 yıl gibi his kaybı da olabilir. Şuan 3. Gebeliğim sezeryan yerim asla esnemiyor sanki duvar ama diğer yerler gayet esnek ve normal.
Azra41 Kız kaç kat kesildin haberin var mı ? 😄 Normal değil mi sence 🙊 korkulcK bişey yok korkma.. herkesin ayni
MrvRmzn Minigim--2 bende öyle duymuştum ama 5 ay oldu eskisi gibi hissediyorum hissizlik gibi birşey yok bende
Rapunzelinanasi MrvRmzn ben de bir tek ben mi hissediyorum diyordum. 4.5 ay oldu ama bende de hissizlik olmadı. Ağrı, sızı yok ama hissizlik de yok 🤷🏻♀️
MrvRmzn Rapunzelinanasi yani kıyafetinin üstünden bazen neresi olduğunu anlamıyorum. Yapıştırmamı yapıldı sizin
Rapunzelinanasi MrvRmzn evet benim yapıştırma. Ben dokununca falan da hissediyorum. Sadece şunu fark ettim bir iki defa batık oldu ve tüy çektim oradan onları hissetmedim. Onun dışında hissediyorum
MrvRmzn Rapunzelinanasi şanslıyız 😊 bazen insanlar nasıl oldu yerine zor muydu diye sordukları için şaşırıyorum. Valla elimi kolumu sallayarak gider bir daha olur gelirim diyorum şaşırıyorlar. 🤣