Ayisigi45 ben doğumdan çıktıktan sonra tamamen eski halime döndüm,çatlağım vs olmadı. 17 kilo aldım doğumdan çıktığım da 12 kilo gitmişti,kalan da 1 ay da gitti. Bu bünye ile alakalı sanırım sezeryan göbeğim de yok. Sadece doğumdan 5 ay sonra oğlum emmeyi bıraktı ondan dolayı biraz kilo aldım o kadar