Ozge56 yok canım 5.haftada oldu sadece hastaneye gittim ikiz olduklarını öğrendim orda ki doktor bir sorun olmadığını söyledi sonrasın da hiç lekelenmem olmadı ama doktorun normal diyorsa ve bebeklerin gelişimi iyiyse sorun etme kendine bol bol dinlen🥰 benimkide çift yumurta ikizleri