Ozlmplt Merhaba arkadaşlar bugüne kadar farklı farklı 3 doktor aralıklı zamanlarda kız dedi bugün 23 haftalık olduk detaylı ultrasona girdim doktor erkek dedi da yanılma olur mu ?böyle bişey yaşayan oldu mu
Mothertea Ozlmplt bana da detaylı da erkek dediler kız diyordu başka doktor ona göre alışveriş yapmıştık detaylı net oluyor
Aspenya44 Ozlmplt bende yarın detayliya giircem nolur bana dua edermisin benimde hayirliysa ve sağlıkla tabiki oğlum olsun ins yanilmistir doktor 🤲
Aylinslmci Ozlmplt benim 3 doktor kız demıstı detaylıda erkek dedı doktor ama kız oldu 😊 detaylı doğru çıkmadı
qnsmLk Banada kız denmişlerdi detaylıda erkek denildi daha sonra 4 farklı doktora sordum erkek dediler
Ebrarayna Benim de 22 hafta oldu yarın detaylı var bana da üç doktor da kesin konuşmadı net görmediler kıza benziyor dediler bakalım yarın ne der
Ozlmplt Mothertea detaylıya girdim bende erkek dedi sonra evimizin orda bı özel polikinlik var oraya tekrar gittim emin olmak için o da kız dedi aklım allak bullak oldu ya
Ozlmplt Aspenya44 ederim tabi rabbim hayırlı bı şekilde gönlündekini nasip etsin inşallah önce sağlık tabi ama bende oğlum olsun istiyorum sende bana dua et inşallah canım
Lamiya_Deniz Evlat evlattır ne fark eder yeter ki sağlıklı olsun bunun için dua edilir, cinsiyet için olmamalı 🌝 ha erkek ha kız. Zaten duayla cinsiyeti değişmez ki şu andan etibaren
Ozlmplt Lamiya_Deniz orası öyle tabiki sağlıklı olması önceligimiz rabbim hayurli evlat versin 2 kızım var rabbim çok şükür iki kız evladı verdi birde oğlum olsun istiyorum nasipse net bişey demedikleri için kafamiz karisiyo sadece bu hepsi kıza da razıyız erkegede rabbim nasip etmiş bundan büyük nimet olamaz tabiki
kbra19 Lamiya_Deniz duayla herşey olur canım Allah ol dedikten sonra.. Cinsiyet değişme değil Rabbim göstermemiştir doktor yanılmıştır. Tabii ki öncelik sağlık ve hayırlı evlat olması herkes için ama dua herzaman herşey için edilmeli
Esraguzel Lamiya_Deniz kesinlikle öyle en önemlisi sağlığı.ilk bebeğim kızdı.bagirsaklarindan 2 defa ameliyat geçirdi doğar doğmaz ve kaybettik..şuan ikinciye gebeyim ve tek istediğim hayırlı,sağlıklı bir evladımın olması.. Rabb’im sağlıklı hayırlı evlatlar versin hepimize..🌸
Eluf Ozlmplt inşallah rabbim gönlünden geçeni nasip etsin amin benim de bi kizim var 26 hafta gebeyim buda kiz bende erkek evlat tatmak istiyorum tabiki evlat evlattr Rabbım hayırlısını nasip etsin inşallah benim kide inşallah erkekdr oyle hissediyorum basindN beri
Lamiya_Deniz kbra19 duayla her şey olurda ama zamanında tabiiki, şu an cinsiyeti kızsa duayla erkek olamaz zaten. Hem hayırlısı söyleyip Allaha güvenmek lazım, hayırlısı neyse onu verecek zaten